Bugün, 20 Mayıs 2024 Pazartesi

TGF Başkanı Yılmaz Karaca'dan Manisa Gazeteciler ve Yayıncılar Yönetim Kuruluna Ziyaret

VEFAT 28.05.2021 00:02:17 2378 0
TGF Başkanı Yılmaz Karaca

Manisa Gazeteciler ve Yayıncılar Derneği’nin de üyesi bulunduğu, Türkiye Gazeteciler Federasyonu Genel Başkanı Yılmaz Karaca, Gazeteciler ve Yayıncılar Derneği Başkanı İsmail Aydın ve Yönetimini ziyaret etti.
Ziyarette Konuşan Türkiye Gazeteciler Federasyonu (TGF) Genel Başkanı Yılmaz Karaca “Bugün Türkiye gazeteciler federasyonu yönetim kurulu olarak bize bağlı cemiyet olan İsmail Bey’in başkanlığında ki Cemiyeti ziyarete geldik.  İlk defa son dönem içerisinde illerde ziyaretlere başladık.  İstanbul’da başladığımız ziyaretler, Aydın’a kadar uzanacak. Tabi bu yüz yüze görüşmeler nedeniyle meslektaşlarımızın sorunlarını dinliyoruz. Meslektaşlarımızın çektiği sıkıntıları biliyoruz, aynı zamanda da bir moral olsun bir kucaklaşma olsun, çok ta kucaklaşamıyoruz ama olsun diye böyle bir gezi düzenledik, ziyaretler düzenledik” dedi.
Anadolu Basınına Nefes Aldırılmalı
Basın camiasının sorunlarına değinen ve en sıkıntılı meslek grupları içerisinde basın mensuplarının bulunduğunu hatırlatan Karaca “Tabi şu anda Türkiye’de tüm meslek gruplarının içerisinde en mağdur en sıkıntılı meslek grubu maalesef basın camiası.  Bu güne kadar basın camiasına, basın camiası için maalesef bir destek sağlanamadı. Gazetelerimiz, televizyonlarımız, radyolarımız, internet sitelerimizin sahipleri güç durumda. Bakkala, kahveciye yardım yapılırken maalesef bir tek basına yardım yapılmadı. Bunu yanında en büyük olaylardan biri Türkiye’de  basın çalışanlarının durumu bir facia şu anda bir çok ilimizde Anadolu şehrinde  gazeteciler maaş alamaz durumda. Onun içinde biz millet meclisinde bir önerge verdirip mutlaka ve mutlaka gazete sahibi, televizyon sahibi, radyo sahibi internet gazetesi sahiplerinin yanında çalışanlara da bir paket hazırlanmalı. Karşılıksız bir paket hazırlanmalı ve Anadolu basınına nefes aldırılmalı bunu için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yani Bu konuda tabi ki bu dönem içerisinde Basın İlan Kurumunun Gazetelere biraz desteği oldu ama bunun dışında televizyoncuların, televizyonlarımızın durumu çok kötü uydu bedellerine yetişemiyorlar. Bu uydu bedellerinin belli bir rakama getirilip mutlaka belli bir süre ücret alınmaması konusunda tekliflerimiz oldu çalışmalarımız oldu. Türkiye gazeteciler federasyonu olarak bu çalışmalarımızı da devam ettiriyoruz, sürdüreceğiz. Bu gezilerimizin bu ziyaretlerimizin  nedenleri de bu. Sizlerin huzurunda, başta bizimle ilgilenmesi gereken İletişim Dairesi Başkanımız Fahrettin Altun’u, basının sorununa eğilmeye çağırıyoruz Manisa’dan” dedi
Gazeteciler Yayıncılar Derneği Başkanı İsmail Aydın Türkiye Gazeteciler Federasyonu Sayın Yılmaz Karacanın bizi ziyaret emesinden dolayı biz onurlandık, gururlandık. Önemli konularda Türkiye’de en çok sesini duyuran genel başkanımızın buraya gelerek tek tek bütün cemiyetleri  ve bizim basın mensuplarının ve basının sorunların dile getirmesi bakımından gerçekten ülkemiz için bir kazanç olduğunu burada belirtmek istiyorum. Bizi sık sık böyle ziyaret eder, ara sorar telefonla en az hafta da bir bizimle görüşür ve de toplantılarda da genelde basının sorunları dışında başka bir gündem konusunu işlemez” dedi.
Başkan Aydın, Genel Başkan Yılmaz Karaca ve Yönetin kuruluna Manisa’yı ziyaretleri nedeniyle teşekkür etti.

Türk Eğitim Sen Manisa Şubesinden öldürülen okul müdürü İbrahim Oktugan için eylem

BAŞKAN DURBAY ANNELER GÜNÜ KUTLAMALARINA KATILDI

Manisalı Şair Aytekin Karapaça'ya Edebiyat Dalında Bir Ödül'de Kocaeli'den Geldi

MODİFİYE TUTKUNLARI ORTAKÖY’DE BULUŞTU

Manisa Celal Bayar Üniversitesi (MCBÜ) Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Kulübü tarafından Adli Vakalar Sempozyumu gerçekleştirildi

MUHTARLARLA BULUŞAN BALABAN: ‘SORUNLARI ORTAK ÇÖZECEĞİZ’

YUNUSEMRE'DE ÇOCUKLARDAN 23 NİSAN'A ÖZEL FUTBOL RESİTALİ

CHP Manisa örgütünden alternatif kortej yürüyüşü

• Pazartesi 31.9 ° / 17.2 ° Güneşli
  • Salı 32.9 ° / 15.8 ° Güneşli
  • Çarşamba 33.6 ° / 17.5 ° Güneşli

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.